#1 Skrevet November 29, 2012 (endret) Har en midtkonsoll som skal bort. Instrumenter er solgt. Selges 400,- inkl frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2013 Bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2013 Da er bide lagt til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2013 Hei! Jeg har akkurat realisert min drømmebil fra dengang jeg var ungdom: 1986 Audi 90 2,2l. Jeg har ikke fått hentet den ennå, men ser av bildene at den mangler de instrumentene du her annonserer. Jeg ser at annonsen din er gammel, men har du konsollen ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2013 Har denne enda ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2013 Vdo instrument er nå solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...