#26 Skrevet Januar 13, 2013 Du har ikke delenummeret på venstre framaksel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 13, 2013 Nei de e borte.. men gå inn på meca sine side å finn fram akslingen som passer din bil so trykker du på "passer til følgende biler" eller noe lignende:) da kommer de opp om den passa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 6, 2013 Mye deler igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 11, 2013 bakfdiff og akslinger passer vell på a4 b5? Å hvilken kasse kan jeg har sammen med det? Må uansett ut med "slarkekassa" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 11, 2013 Har ikke luftmengdemåler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 17, 2013 Har du framakslingene enda? Hvis isåfall så kjøper jeg de! Er 1500 inkl frakt ok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 17, 2013 Har ikke luftmengdemåler ? Skal gå på garasja å sjekke ut hva som er igjen i kassa - - - Updated - - - Har du framakslingene enda? Hvis isåfall så kjøper jeg de! Er 1500 inkl frakt ok? Ja de ligger her enda sender en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 24, 2013 Har du mellomaksling og drivaksler bak enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 24, 2013 Mellomaksling er solgt men akslinger bake skal jeg vel ha liggendes enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 24, 2013 Er de i god stand? Hvor mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 22, 2013 Opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...