#1 Skrevet November 30, 2012 (endret) har en liten liste med ting jeg trenger til min s4.. el dørheis,venstre bak. helst komplett med ruteramme. høyre blinklykt forran. støtfanger fester forran.(di som festes i skjermen) fuel rail deksle aan.. list bakfanger. midtre del dørhandtak h bak+ begge på venstre side kontakt meg på pm eller på nr 48202203 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2012 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2012 Har vindusheis og dørhåndtak mener jeg. Skal dobbelsjekke i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2012 Hei. Har ruteheis med ramme, alle dørhåndtakene et sett i sølv og et sett i sort met, begge frontfanger festene og nok et fuelrail deksel også. Knut Tlf 95715107 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...