Volkswagen Golf 1.6 TDI Highline R-line 2011, 59 000 km

Anbefalte innlegg

Løfter denne. Noen interessert eller vet om noen som kan være ute etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ann å bygge/bytte om/til xenon ? Vet det ikke er veldig viktig, men et must for meg.

Den har jo alt annet jeg ser etter i en Golf MKVI !

 

Flott bil! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Det går sikkert an, men er nok en litt av en prosess. Jeg lot vær å bestille xenon da det kostet mye sideflesk, og har egentlig aldri angret eller tenkt noe over det i ettertid, og jeg har kjørt mye i mørket. Ikke spiser den pærer heller.

 

Jo takk :) Jeg er og har vært veldig fornøyd med den. Perfekt pendlerbil. Selges nå fordi jeg har flyttet og kjører lite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, se der ;) Har aldri vurdert dette, så har aldri sjekka.

 

Den er god! Prøvd lenge? Link? Jeg er fra Telemark og skal dit til helgen (Gvarv), så det er bare å komme en tur å se hvis du vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, se der ;) Har aldri vurdert dette, så har aldri sjekka.

 

Den er god! Prøvd lenge? Link? Jeg er fra Telemark og skal dit til helgen (Gvarv), så det er bare å komme en tur å se hvis du vil.

 

Min ligger ikke ute på finn. Må få tatt bilder av den, skrevet en god tekst, og ikke minst finne en fornuftig pris.

Noe jeg synes er vanskelig, da det er få av B8 med den motoren jeg har.

 

Skal se hva jeg får til. Må som sagt få solgt min bil først, før jeg tenker på noe nytt. Men vet det er kjøpers marked på bruktbiler i dag.

 

Har bare laget en salgstråd her på forumet:

 

http://forum.vacn.no/showthread.php?251706-2009-Audi-A4-3-0-TDI-Quattro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fet bil! Ja det er tydeligvis det. Særlig på nyere biler, da det også er syk konkurranse på nybil.

 

Den er god. Det er bare å si i fra. Tenkte sånn at du får sett den i forkant. Bor i Kristiansand, så det blir jo lengre vei å kjøre, hvis det skulle bli aktuelt å se på den etter du har solgt din egen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'll let you know :)

 

Meget pen MK6 du har iallefall :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt til en kar som kom på flyet fra Namsos. Kr.sand - Namsos første dagen. Fikk teste den greit første dagen hvertfall :)

Golfen er nå i helgen blitt erstattet med en S4 B5 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.