Radius, men hvilken modellbetegnelse?

Anbefalte innlegg

Legger ved et bilde av noen felger jeg har liggende av merket Radius.

Var ganske sikker på at disse het R4, men er blitt usikker. Noen som vet?

radius.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noen billige kopifelger hvor senterdekselene er verdt mer enn felgene.... Byr deg 500 for de siden jeg nettopp har ryddet i garasjen og har god plass til de.

 

Nei fra spøk til alvor, dette tror jeg er Radius S4. Rock 'n Roll versjonen av R4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noen billige kopifelger hvor senterdekselene er verdt mer enn felgene.... Byr deg 500 for de siden jeg nettopp har ryddet i garasjen og har god plass til de.

 

Nei fra spøk til alvor, dette tror jeg er Radius S4. Rock 'n Roll versjonen av R4.

 

Hehe.. -S4 altså. Vet de er gamle, kan det være håp om å finne deler til dem? Litt spesielt patent på dem..

Vet du mer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dessverre ikke noe mer om de enn det som står i linken. Men disse felgene var grom! Har hatt R4 som favoritt felg siden jeg så slike på en corrado vr6 for leeenge siden (i Narvik). Synd TSW kopierte designen med venom felgene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som de har vært ute av markedet en stund.

De er skikkelig barske, særlig i 10".. Liker óg godt fargen på senteret, fin kontrast der.

 

Problemet er at de er kantkjørte, og på denne felgen er liksom kanten en del av tynna. Sentrene ser bra ut.

kanskje man får prøvd seg på felgreperasjon da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.