#1 Skrevet Desember 1, 2012 Heisann Lurer på om noen kan fortelle meg hva som mangler for at jeg skal kunne bruke min tillegsvarmer som fullstendig webasto? Har forstått det slik at det mangler en sirkulasjonspumpe for vannet , koding og fjernkontroll, og antenne? Kan noen bekrefte dette og hvilken kostnad det vil bli å få dette montert? Vurderer høre i Sverige men tenkte høre her først Hilsen Tommy Vatnan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2012 Ingen som vet noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2012 Kaldt i Mosjøen nå? Eneste mulighet jeg kjenner til er tyske Kufatec sin løsning; http://www.kufatec.de/shop/en/product?info=4209 Men, de krever at du kommer med bilen til Bad Segeberg for installasjon. (tenkte forresten jeg skrev dette her i går, men tror innlegget mitt forsvant). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2012 Du kan bruker defa motor og kupe varmer med fjerne kontrol er letere med installasjon og biligere. Det heter DEFA SMART START. Du kan søke på google og ser hvurdan ser ut. http://www.defa.com/file/7410972cd1c/SmartStart%20NORSK.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2012 Er på jobb jeg Eirik så går bra...hehe, bare hadde vært kjekt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2012 I 2010 fikk jeg montert komplett tileggsvarmer Eberspächer med fjernkontroll på min A6 2.0 TDI hos Vestfold Elektro Diesel AS Varmer: Hydronic D5WS Kp 12v 8190,00 NOK Styresentral: EasyStart R+ 3060,00 NOK Monteringsdeler: MSX Audi A6 (4F) 3,0TDI 02.2008 1217,70 NOK Installasjon: 10 timer 8370,00 NOK Legg til mva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...