Anbefalte innlegg

Bra priser! Kan tenke meg ratt,men ikke før til våren...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RNS 510 spilleren, den passer i Golf 6? Hva skal til for å få den til å fungere problemfritt, uten strømstjeling etc.? Bilen er en 2011 modell, uten knapper på ratt e.l.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, dette er siste version H , så den passer rett til Golf 6 og den fungere problemfritt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten noe slags tilpasninger, omkoblinger, omprogrammeringer etc.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du trenge ikke noe omkoblinger eller tilpasninger, men eg tror at omprogrammeringer vil være nødvendig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den vil funke uten å kode om, men du vil få feilmeldingen når du scanner bilen at controle module is incorrectly coded fordi den finner enheter den ikke har info om at den har. Men det er sånn 1-2 min code jobb :) Som alle med vag-com kan utføre :) Byttet til H versjon tidligere i år, anbefales :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for nyttig informasjon :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ratt med eller uten airbag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med den prisen er det nok med Airbag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, den er med airbag og med kabelen.. Navien er med GPS antenne og Code

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RNS 510 VW - Passer denne i en 2008 Transporter?

Om den passer så tar jeg den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel RNS850? Er den nye med DAB også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er RNS 510 til T5/touareg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har du R20 ratt i svart uten dsg men med mf ? pris med frakt til Nannestad ? evt hentes ? gjerne send meg en sms på 47716361 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan du mene at disse RNS-enhetene er nye? Prisen forteller meg at dette umulig kan stemme, og jeg kan ikke skjønne annet enn at det eneste nye med disse er plasten på skjermen. Ikke for å ødelegge business'en din Tomas, men jeg har selv trodd jeg solgte nye enheter når jeg tok inn slike i oppstarten for noen år siden, men det vet jeg i dag at det overhodet ikke stemmer og det kan i 99% av tilfellene avsløres med avlesning av serienummer med vag-com kontra lappen som sitter på utsiden.

En ny enhet i bulk (uten eske) fra troverdige selgere i utlandet, som leverer kvittering og dokumentasjon på opprinnelse, tar ca. 3x av det disse er priset til.

Rattene derimot er det en mer naturlig pris på om man ser bort fra mva. ;)

Synes jeg må informere om dette siden det som sagt kan være meget mulig at du faktisk er av oppfatning av at de er nye. De ser jo nye ut, men jeg synes de som handler skal vite at dette ikke kan være nytt. Jeg vil dessverre si at i beste fall er dette enheter som er reparert for mindre feil. Bytte av en ødelagt skjerm på en slik enhet koster jo nesten det samme inkl arbeid.

Tar jeg feil skal jeg være den første til å innrømme det + kjøpe flere enheter av deg, for dette er billigere en jeg betaler inn for gamle B-versjoner med tydelige bruksmerker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, beskrivelse er dårlig formulert. "nye" er et relativt begrep. Dette er ikke en scam og navigasjon er ikke reparert. Spiller er produser i juni 2012

Den har ingen tegn til slitasje, men det er mulig å se at montering i bil en gang ble gjort. ( bilder i vedlegg )

Navi er nesten ny, uten skader. Den har ingen original emballasje. I en lignende prisklasse er på internet mer navigasjon for salg.

Sorry for misforståelsen.

DSC01222.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt så ville jeg bare oppklare for alle interesserte (og kanskje deg) at disse ikke kunne være nye. Men de ser som sagt strøkne ut, og det er bra :)

Om noen skulle tro at jeg tok det opp for å ødelegge/beskytte egen business så kan jeg melde om at jeg nesten ikke selger slike enheter mer. Har vel solgt 2 stk i hele år så det er ikke der inntektene mine kommer fra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte på ebay for litt mere. 5500. Den ser helt strøken ut og var produsert i juni 2012. Delenummer med vagcom også var nytt. Men om den er reparert eller hva vet jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt så ville jeg bare oppklare for alle interesserte (og kanskje deg) at disse ikke kunne være nye. Men de ser som sagt strøkne ut, og det er bra :)

Om noen skulle tro at jeg tok det opp for å ødelegge/beskytte egen business så kan jeg melde om at jeg nesten ikke selger slike enheter mer. Har vel solgt 2 stk i hele år så det er ikke der inntektene mine kommer fra :)

Takk for hjelpen

Neste gang når du vil ha,til meg å skrive offentlig at jeg var juks folk , vennligst minst du finne ut på forhånd hvordan det er... takk for det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du?

Vi er vel enige om at de ikke er nye, eller er vi ikke? Ordet juks er det du som bringer inn, ikke jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Jeg vil dessverre si at i beste fall er dette enheter som er reparert for mindre feil. Bytte av en ødelagt skjerm på en slik enhet koster jo nesten det samme inkl arbeid."

F.ex. ditt sitat...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.