#1 Skrevet Desember 2, 2012 Ønsker å få kjøpt GTI breddere til golf mk1. noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2012 Jepp.....har 2 sett der det ene er lakert hvite "ikke av meg" og ett svarte er den ene er sprukket litt, men burde være mulig og redde. Dette er orginalbreddere og ikke slike som f.eks parts and retards selger. Åpen for tilbud på dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2012 ikke int i de hvite, men har du bilde av de svarte? Jepp.....har 2 sett der det ene er lakert hvite "ikke av meg" og ett svarte er den ene er sprukket litt, men burde være mulig og redde. Dette er orginalbreddere og ikke slike som f.eks parts and retards selger. Åpen for tilbud på dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2012 Jeg har 2 stk bak skjermer, sorte orginale hele og pene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2012 Jeg har 2 stk bak skjermer, sorte orginale hele og pene. pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2012 Jeg har ingen bilder av dem her og nå.....men jeg er temmelig sikker på at det var en av de bakre som var sprukket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 4, 2012 pris? 200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...