#1 Skrevet Desember 2, 2012 (endret) heisann, ønsker å kjøpe: *TPS sensor til gasspjeld Mvh. Robin Kjær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2012 Har svart på pm du sendte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2012 Mulig jeg har det flexirøret og kanskje bankesensor:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2012 Har bankesensor festebraket og flexirør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2012 Fått tak på festebrakett og flexirør! Noen som har noe av det andre, send meg en pm med pris! Mvh. Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2012 Hvilken farge er det på den bankesensoren ? Kan jo være at det kanskje er likt fra ABY/AAN og da har jeg bankesensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2012 hmm.. det må jeg skjekke til fredag i tilfelle, er på kurs denna uka men skal si ifra til fredag i tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...