#1 Skrevet Desember 2, 2012 Jeg skal opp med Dieseldyret (Mercedes 190D), skal du opp og hva skal du kjøre med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2012 Er påmelding stengt?? :-\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2012 Er påmeldt med min a4 med ispigg, men har litt som må på plass, så vi får se om jeg rekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2012 Planen er å dra oppover ja Blir for å se tror jeg, grevling og pigg er ikke helt stas men hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2012 Info om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2012 https://autopower.no/?Page=News&id=36 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2012 Nope. Skulle men plassene ble utsolgt før jeg rakk å melde meg på desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2012 S2`en er påmeldt og ispigga ligger klare:) Bare få i motoren igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 7, 2012 Var altfor sein med å melde meg på - og da jeg endelig fikk ut fingern var det fullt på lørdag , så i år blir det snylting på andre. Da behøver jeg ikke bekymre meg for om jeg legger meg seint, om ikke annet:). Får sette min lit til at RA, Bjørnar og Ole har oppegående teknikk som holder hele helga;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 7, 2012 Da er dette ett alternativ, litt lenger unna men mye større http://forum.vacn.no/showthread.php?249245-Ferdinand-Ice-Festival-11-13-jan&highlight= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 9, 2013 Skal oppover for 6. året på rad, og denne gangen skal jeg 'tukte' 100-slede :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 9, 2013 (endret) Var altfor sein med å melde meg på - og da jeg endelig fikk ut fingern var det fullt på lørdag , så i år blir det snylting på andre. Da behøver jeg ikke bekymre meg for om jeg legger meg seint, om ikke annet:). Får sette min lit til at RA, Bjørnar og Ole har oppegående teknikk som holder hele helga;). Tror ikke så mange ble klar jeg. Nærmere 0 enn 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 9, 2013 Blir turen hit ja, vurderte lenge Ferdinand on ice men Hebbe funker Meldt ca -10 og sol hele helgen, så forholdene lover veldig bra! http://pent.no/forecast/Eggedal;60.24580;9.35687 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...