Noen som har prøvd dette EGR Delete kitet til 1.9 TDI

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette?

Har blokkert EGR og fått fjernet det fra softwaren min men kunne gjerne tenkt å fjerne den oljesvettende gamle EGR ventilen min og erstatte med denne men ser ingen hull for den lille vakumslangen som går i EGR ventilen..

Noen erfaringer med dette?

http://www.ebay.co.uk/itm/DEEPZONE-Stainless-EGR-Delete-Kit-VW-Audi-1-9-TDI-PD130-PD150-/281032270690?ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et slikt kit på sharan min,mener å huske jeg bare plugget slangen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være lurt å gjenge opp en liten nippel i dette settet sånn at man får vakum til den slangen også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på hva den går til,kanskje sjekke det litt nøyere,men det fungerer nå slik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare å blokkere denne slangen. gjort det på min gamle 130hk passat og dama sin 130hk passat, pluss min a8 2,5tdi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva denne slangen går til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en lignende sett på min pd130 passat, måtte ha en slange i tillegg, men det funket veldig bra :) Sjekk også innsuget, der var det mye gugg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.