#1 Skrevet Desember 2, 2012 Noen som har prøvd dette? Har blokkert EGR og fått fjernet det fra softwaren min men kunne gjerne tenkt å fjerne den oljesvettende gamle EGR ventilen min og erstatte med denne men ser ingen hull for den lille vakumslangen som går i EGR ventilen.. Noen erfaringer med dette? http://www.ebay.co.uk/itm/DEEPZONE-Stainless-EGR-Delete-Kit-VW-Audi-1-9-TDI-PD130-PD150-/281032270690?ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2012 Har et slikt kit på sharan min,mener å huske jeg bare plugget slangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2012 Kan det være lurt å gjenge opp en liten nippel i dette settet sånn at man får vakum til den slangen også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2012 Litt usikker på hva den går til,kanskje sjekke det litt nøyere,men det fungerer nå slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2012 er bare å blokkere denne slangen. gjort det på min gamle 130hk passat og dama sin 130hk passat, pluss min a8 2,5tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2012 Noen som vet hva denne slangen går til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 4, 2012 Hadde en lignende sett på min pd130 passat, måtte ha en slange i tillegg, men det funket veldig bra Sjekk også innsuget, der var det mye gugg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...