#1 Skrevet Desember 2, 2012 jeg fikk idag tak i en ny webasto til min 05 mod touran. den er helt lik den gamle helt til jeg skulle sette i stikkene. den til sirkulasjons pumpa og den som gir strøm inn passa,men den siste som jeg antar er styringa, den passa ikke. på den gamle er det 8 pinn som ligger to og to over hverandre,men på den nye er det også 8 pinn,men der ligger de forskyvet overfor hverandre-altså den ene rekka begynner litt før den andre. jeg klippet alle ledningene og forandret på stikket så det ble koblet likt med den gamle,men nå er det helt dødt.... er det noen som kan fortelle meg hvordan det skal kobles? er fire kabler som skal kobles riktig... litt vnskelig å gjette.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2012 Tok en sjekk på skjemaet til 2003+, 2005+ og 2010+. De er likt koblet på T8e- og den nye T8p-kontakten. Blå på pin 2 og 6, Rød på pin 3 og 7. Har du forsøkt å registrere fyret inn i CANBUSen med VCDS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2012 ok. jeg kommer ikke inn på den med vag-com. men jeg tror jeg har fått tak i en top evo og ikke en top V. så de på hellanor trodde ikke det gikk an uten en større ombygging..... spørs om jeg skal prøve å flyte over hele elektronikken eller noe. for brennerne er helt like ellers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...