VR6 12V AAA - Eksos / Kvasskammer / Porta topp / Grenrør

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er ute etter deler til min AAA VR6 12V - Motor :)

 

I første omgang vil jeg ha nytt eksosanlegg, helst effektanlegg i rustfritt stål. Jeg er også ute etter kvasskammer, og disse haster det litt med. Er på tur å kjøre en motoroverhaling, og da hadde det vært OK med kvasskammene, slik at jeg kan ta dem i farten! ;)

I tillegg er jeg ute etter nytt grenrør, helst i 6-2-1 - formasjon, i rustfritt stål.

 

Dette er kanskje ett "longshot", som det heter på godt engelsk, men jeg er ute etter en porta topp til motoren min.. :)

 

 

Ellers, så kan jeg være åpen for alskens effektøknings-dingsedanger.. :)

Pling på!

 

Send PM på forumet, eller en beskjeden melding på 47416950 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.. Den var strøket ut for noen dager siden! :P

 

Er det en fin effektøkning/potensial i den tror du? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Toppen har fått sveist aluminium der det trengs i porten, montert nye større ventilseter +5mm innsug og +2mm eksos. Større high flow ventiler og silisium-mangan-bronse styringer. Portet med mål om å flytte grensen for hva som i det hele tatt er mulig med en VR6 topp. Denne toppen er god for ekstreme effekter, og er den råeste VR6 toppen som er for salg. Finner du en annen topp fra et annet firma som flower like mye får du alle pengene igjen, du beholder selvfølgelig toppen med delene. Prisen inkluderer nye rustfrie 21-4N high-flow ventiler, låser, retainere og strammere ventilfjører. Kr. 22000,- eks. mva."

 

 

Karl Jacob har GOD peil på dette, og når en ser på arbeidet som er lagt ned i den toppen så er det MYE effekt å hente over hele registeret med denne toppen! Jeg vet han legger mye arbeid i å øke effekten over hele registeret og ikke bare på toppen med forverring av bunndraget. Har du råd så ville jeg sagt løp og kjøp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.