Anbefalte innlegg

Som topic sier, er det noen av dere som vet hvor det går an å få kjøpt 235/35R17 dekk, hvis det i det hele tatt finnes? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkonline.com har ikke den dimensjonen på sine nettsider, men du kan få 225/35R17 som er en liten anelse smalere og mindre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mhm, er klar over det, men tenkte om noen her visste om noen som selger übersjeldne dekkdimensjoner :) 225/35R17 blir egentlig litt for smalt, serru :) Vil helst slippe mongostrekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med 245/30? Disse var vel vanlig å bruke på Borbet A i 10x17 før

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier, er det noen av dere som vet hvor det går an å få kjøpt 235/35R17 dekk, hvis det i det hele tatt finnes? :)

Du får Google det og lete, men tror ikke det finnes, ville valgt 245/35 til en 10 toms felg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med 245/30? Disse var vel vanlig å bruke på Borbet A i 10x17 før

245/30?? Finnes det?? Isåfall hadde jo det vært perfekt!

Du får Google det og lete, men tror ikke det finnes, ville valgt 245/35 til en 10 toms felg.

Det er 10.5" det er snakk om, så det er grunnen til at jeg helst skulle hatt 235/35 grunnet kamp om plassen i hjulbuene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

245/30?? Finnes det?? Isåfall hadde jo det vært perfekt!

 

Det er 10.5" det er snakk om, så det er grunnen til at jeg helst skulle hatt 235/35 grunnet kamp om plassen i hjulbuene :)

 

Vet ikke om 245/30 finnes, har ikke hørt om det før. Skjønner at man nå ha strekk for å unngå subbing, men generelt ville jeg hatt minst 245 på 10,5 toms felg. Men det er jo mer dekk å strekke ut med 35 profil enn med 30 (med ca samme dekkbredde).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har googlet som en gal, men det ser ikke ut til at hverken 235/35 eller 245/30 finnes i 17".

Kommer nok derfor til å velge 10.25" felg istedet og tvinge på 225/35.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja. Fine greier!:)

 

Tror jeg heller hadde valgt en annen dimensjon hvis det bare finnes i ikke-e-merkede amerikansk billigdekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.