#1 Skrevet Desember 3, 2012 hei, var uheldig og bulket bakskjermen partiet bak dieseluka. lurer på om det er lettest og rette dette ut eller om alternativet er og skifte? bilde kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2012 Det kommer an på hvordan bulken ser ut, er den "myk" så burde det gå greit å rette den, men har den skarpe kanter eller lignende, så kan de fort bli værre. Det er greit å komme til på baksiden, når man rydder ut spylertank etc. Kanskje til og med ta ut hele kledningen der inne, for å komme enda bedre til. Å skifte den ut blir veldig mye jobb, da må det sveises. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2012 ja får prøve og rette og sjå om det går, eller så er det og ta heile jobben og skifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2012 sånn ser det desverre ut, er vel mulig og rette dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2012 alt er mulig å rette, kan kansje vere litt vanskelig å få det heilt strøkent rundt lykta, men ein 10-12 tima med retting tinn og sparkel so skulle du vere i mål:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2012 ja må rekne me ein del timer på dette ja . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2012 skal nå sparkle bakskjermen og pusse den. lurer derfor på kor ein får tak i skikkelig sparkel samt pussepapir, evt kva grovhet ein skal begynne med osv. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 17, 2012 sparkel og pussepapir får du sikker kjøpt på den lokale lakkverkstedet eller wurth, når det gjelder korning kan du begjunne med p120 der det er sparkel og gå over til p180 i overgangen til lakk/sparkel og gjerne slipe lett over med p240 før neste på sparkling, når du synst det er bra sliper du over alt med p320 og p400 før du legger grunning (syregrunning og fyller) så sliper du den med p320 klosse og går over med p400 og p500 maskin og mulig p800 så er det berre å lakke, vist du har slipt hol i fylleren så stålet kommer framm må du ha på syre-tonfyller før base og klarlakk:) håper dette hjelpte litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 18, 2012 ja takker for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 2, 2013 endelig er bilen på vegen at etter nokre timar arbeid stort sett fornøgd me resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 2, 2013 såg jo heilt greit ut dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...