2005 RS4 Light Vurderes solgt. 290.000,-

Anbefalte innlegg

Da er tiden inne for å lage en annonse, for å se om noen i klubben vil ta over "gullet" mitt, da den ikke har blitt brukt noe særlig siden i sommer.

 

I mitt eie har den fått 13tusen km på telleren, ny tannstang, nye bremseklosser, ny drivknute og mye vask. :)

Den har per idag gått tett på 158.000km. Bilen føles tight og fin.

 

 

Forumtråd: http://forum.vacn.no/showthread.php?218340-Min-RS4-light-20-quot-O-Z-Botticelli-SELGES!

 

 

Vurderer å selge min 2005 Audi A4 (B6) Tdi 131hk quattro.

6tr. manuell

Chip (orginale følger med)

Totalt bygget om til RS4 utseende i 2008.

Alt av karosseri-deler er byttet og nytt anno 2008, utenom taket!

Orginale RS4 bremser foran og bak.

KW Coilovers.

H&R stabstag foran og bak.

LED baklykter (orginale medfølger)

RS4 titanfargede 19" hjul med vinterdekk på (235/35-19).

RS4 Speiler.

Simons rustfritt eksosanlegg.

Interiør er fra RS4 med delskinn og elektrisk stramming av rygg- og sitte-pute foran.

Carbon lister innvendig.

RS4 pedalsett + fothviler.

RS4 Girkule og håndbrekk.

Webasto Termotop-C med fjernkontroll m/display (gå ut til opptint bil!)

Orginal navigasjon RNS-E med MP3 spiller og plass til 2 minnekort.

Denne bilen er utrolig mye påkostet og gjennomført bygget!

Dette er bilen for deg som elsker RS4 utseendet, men har normalt budsjett.

 

Kjøpte bilen uten sommerfelger, og selger den i utgangspunktet uten. Dette kan diskuteres ved salg, om kjøper ønsker.

Bilen vurderes solgt for 290.000,-

 

Innbytte er ikke aktuelt, og skambud frabes, da bilen ikke MÅ selges, men fortjener et nytt og bedre hjem.

Seriøse interessenter kan nå meg på PM, og Mobil : 90 58 15 99

 

Noen få bilder fra når snøen kom, og bilen fikk en photoshoot :

 

IMG_4923.jpg

IMG_4921.jpg

IMG_4916.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både jul og nyttår gikk, uten at bilen nytt hjem fikk. :) Stått 1mnd i garasje siden siste trilletur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel en bil for spessielt intreserte. "Gammel" bil med nytt utseende for en del penger, missforstå meg ikke, JEG syns den er verdt det, å hadde kjøpt den på flekken hadde jeg ikke holdt på med oppusing av hus:o

God Nyttår og lykke til med salget av en grom bil: smil :

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du ikke tar innbytte + cash. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vurdere gode innbytter til rundt 100tusen, så får vi bytta ut konegolfen. Turbo og quattro er et must.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er her fortsatt! Innbytte er aktuelt, men da bil med quattro og ikke noe særlig over 100k i innbyttepris. Gjerne en 1.generasjon TT q.

PM eller mobil for kontakt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du 95 S6 stv som delbetaling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du 95 S6 stv som delbetaling?

 

Spørs jo hva du ser for deg i pris iforhold til tilstand det. Men C4 S6 er ikke uaktuelt. Send meg en PM med info, og hva du ser for deg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påskebump! :) Har ikke lagt ut på finn enda, men må vel snart gjøres. Seriøse bud vil bli vurdert. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste forum-bump, før den går på Finn. Nærmer seg 159tkm, 100mil på 5mnd har det blitt, så beskjedent brukt.

Gi meg en lyd på 90581599 eller PM om du skal ha bilen. ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar kontakt om jeg får solgt min :) Men markedet virker veldig dødt :P mange biler og velge i..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar kontakt om jeg får solgt min :) Men markedet virker veldig dødt :P mange biler og velge i..
Gjør det du. :)

 

Tja, har ikke prøvd finn enda som sagt, men er greit fornøyd med responsen fra forumet. Har vel hatt 4 skikkelige henvendelser, der 2 av de var rimelig lysten på bilen, men da måtte jeg tatt innbytte i noe jeg ikke har bruk for, evt til for høy pris for rask omsetting. :) Ikke mange biler som denne å velge i. ;)

 

 

 

 

Fikk et konkret bud av et tidligere medlem igår, men hørte ikke noe mer, så nå er det annonse på Finn.no :)

Allerede bra med visninger, og 1 som har tatt kontakt. Så om noen sitter å venter på desperasjon, kan de sulte ihjel ved brødboksen. ;)

Annonsen er ikke noe mye mer enn her, men link hører vel med. :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41212672

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.