#1 Skrevet Desember 3, 2012 Hei. Det blinker rødt bremse i displayet på bilen min i høyresvinger, hva kan det være? Dette er en audi a4 b6 2002 1.9 tdi 130 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2012 Sannsynligvis så er det slitasjevarsleren for bremseklossene. Den har blinket et par uker på min Audi også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2012 Om den bare blinker i høyresvinger eller svinger generelt ville jeg tolket det som lite bremsevæske i beholderen. Verdt å sjekke ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2012 Det er jo kun i høyresvinger, så det er jo litt rart, kan det være at bremsene må luftes. Da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2012 Nei du må fylle bremseveske. Og så må du selvfølgelig sjekke om det lekker noen plass.. Typisk plass er ut akslingen til håndbremse armen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...