#1 Skrevet Desember 3, 2012 (endret) Komplett VEMS v3 motorstyring selges. Leveres med EGT sensor (temp) og bredbåndslambda. Dette har aldri vert brukt, og er som nytt. Selges for 2900,- evt. bud. Ta kontakt på osperstad(a)gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2012 Hei:) Jeg er veldig interesert i Vems sprutet. Har du litt mer info så jeg vet jeg kan bruke det på mitt oppsett? Antall syl? Hvilken map sensor? Sekvensielt? Mvh Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2012 Hei:) Sekvensiell styring helt opp til 8 sylindere. Her er en link som gir deg all informasjon du trenger: http://shop.vems.hu/catalog/vems-p-48.html Er litt usikker på hvilken MAP sensor den har, men det skal jeg finne ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2012 Er dette Plug and Play på AAN hjerne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2012 Nei, det er den "universelle" versonen. Og systemer er nå solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...