#1 Skrevet Desember 4, 2012 Hei, Som headingen indikerer lurer jeg på hva som er antatt levetid på en 1,8T motor ? Grunnen jeg spør er at jeg vurderer kjøp av en Golf GTi `98 modell med 255` på telleren. På akkurat denne bilen er følgende kriterier/forutsetninger som kan ha innvirkning; - kun 2 eiere. Første eier kjørte 233` av kilometerne (selger), og pendlet Stvg-Bergen - fulgt servicehefte. Dette er den informasjonen jeg besitter pr. idag. Hovedspørsmålet er om det er noen generelle erfaringer som tilsier antatt levetid på en slik motor, og bil ? Setter pris på innspill. Mvh Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2012 http://forum.vacn.no/showthread.php?118964-1-8T-h%F8yeste-km-stand-og-erfaringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2012 Gull, takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...