#1 Skrevet Mai 5, 2005 Siden hele understellet på bilen min er plukket ned og sendt til lakk, tenkte jeg å lufte tankene om å bytte til skiver bak på Caben min. Men ikke for enhver pris! Noen som har erfaring med biltilsynet sier til dette? Er flere som har gjort det på Golfene sine... Er det variabelt fra tilsyn til tilsyn etter dagsformen til de enkelte medarbeiderene der? Eller finnes det en fast norm for dette? Takker for innspill og svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2005 Skifta til skiver på min Golf 2 TD i fjor sommer. Bilen var på EU kontroll i desember, uten at bremsene bak vart kommentert.. Gikk igjennom uten problem! Mulig eg var heldig ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2005 er det noen som har noe "lazy dog" på hvordan man eventuelt gjør dette, passer skiver fra golf 2 på golf 1 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...