#1 Skrevet Desember 4, 2012 Noen som har erfaring med Biltemas bærekuler? Vurderer å kjøpe derfra til en Audi 80. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2012 Jeg kjøpte ikke annet til sierra'n jeg hadde før, og har biltema kule på ene sida på 80'n her. ikke vært noe problemer med dem. Kula på 80'n har vel nå forøvrig tusla 100 000km sida jeg satte den dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2012 Kulene er helt ok, men bytt til bedre bolter enn de som følger med. Der er jeg klok av skade.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2012 Ok, takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2012 Har kjørt med en biltema og en Mekonomen (Lemförder så vidt jeg husker) bærearm (med kule) på S4'en i 5-6 år nå, de ser like ut så langt.. Jeg kjøper alltid bolter på Møller, koster ikke stort ekstra for originalkvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2012 kjørt med biltema kingbolt kuler på caravelle å dem varer dobelt så lenge som di orginale eg hadde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...