Anbefalte innlegg

Hallo! :) Selger no eit 1988 mod gti 16v karosseri, karosseriet er egentli i grei stand, men er litt rust på hjulbuer bak i og med at det har våre kappa vekk innerkanten for å få plass til breiare hjul(ikkje eg som har gjort) ellers er det litt rust her og der. Bilen vart strippa for å blir totalrestaurert, men sida eg har fått nytt prosjekt har eg ikkje plass til å ha denne bilen, har det meste av deler og som kan selgast med eller utenom. Bilde kommer fortløpande :) har sett prisen på karosseriet til 3000 kr, då dette er vrakpanten. Denne står i Askvoll i Sogn og Fjordane.

Her er bilde av bilen før den blei plukka. Må vekk pga. plassmangel og nytt prosjekt!

 

35_-1146424612_xl.jpg

IMAG0026.jpg

35_-1146424612_xl.jpg

IMAG0025.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e de nåken som trenge deler ellers, ta kontakt om de e nåke som trengs:) eg er ellers å nå på nummeret 46651188

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris er opdatert, må vekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris: 3000 ,-, blir vraka på fredag om ikkje det blir vist nåken interesse for dette orginale 16v skallet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris: 3000 ,-, blir vraka på fredag om ikkje det blir vist nåken interesse for dette orginale 16v skallet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.