#1 Skrevet Desember 4, 2012 Hva styrer de 3 glødepluggene bak på motor. De får ikke strøm, har målt 0 volt. Gløddepluggene er nye. Noen som vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2012 dem er forvarme til kjøleveska for å få varme, mine er og nye å måler og 0volt men har ikke fått sett mer på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2012 dem er forvarme til kjøleveska for å få varme, mine er og nye å måler og 0volt men har ikke fått sett mer på det. Beklager litt OT, men hvordan type plugger er dette? Er det vanlige glødeplugger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2012 Vanlige glødeplugga. Har ikke kobl.skjema for feilsøking. De må jo få strøm via noe styring ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2012 har ikke fått sett etter koblingsskjema enda, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2012 har selv målt på damas passat 01 nå, plugger ok, men ikke noe spenning til di 3 som varmer vannet. Noen som vet om det er en sikring, eget rele osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2012 Vanlige glødeplugga. Har ikke kobl.skjema for feilsøking. De må jo få strøm via noe styring ? Var hos sulland idag. Tenkte jeg skulle kjøpe 3stk nye, men slo fra meg den tanken når de kom med baufila å skulle sage av meg armen for 3stk glødeplugger.. "Dette er ikke vanlige glødeplugger. Dette er meget spesielle plugger som skal stå i vann. 1008kr takk" kom det fra selgeren. Så, hvordan plugger kan jeg kjøpe som ikke koster 336kr per stk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2012 Du får tak i slike på ebay i hvert fall... Jeg bestilte 5 stk til 2,5tdi'en min og var veldig klar til å bytte ut de på motoren, meeen... fant da ut at disse pluggene eksisterte og at min ikke hadde dem. De jeg kjøpte var originale Bosch Duraterm plugger, til litt over 100'lappen pr. stk. Dersom det er samme plugger til noen av deres biler, så har jeg i hvert fall 5 liggende Skal passe til blant annet 1Z, AHU, AFN, AJM, AAT, og AEL tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2012 Du kan kobler direkte til strøm og jord og ser er de virker eller ikke , hvis virker må du feilsøke strøm. Sikring,rele,ledninger osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 29, 2012 Var hos sulland idag. Tenkte jeg skulle kjøpe 3stk nye, men slo fra meg den tanken når de kom med baufila å skulle sage av meg armen for 3stk glødeplugger.."Dette er ikke vanlige glødeplugger. Dette er meget spesielle plugger som skal stå i vann. 1008kr takk" kom det fra selgeren. Så, hvordan plugger kan jeg kjøpe som ikke koster 336kr per stk? kjøpte mine på jobben,bilxtra, vet mekonomen og har de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...