#1 Skrevet Desember 4, 2012 Er det noen som har gjort denne ombyggingen eller har hørt om noen som har gjort det eller veit noe om det. Har kanskje et slikt prosjekt på gang og samler litt info først. Det skal inn i en C5 fra 2002 så det jeg lurer mest på er iforhold til ECU og CAN-BUS. Generelt det elektriske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2012 hadde vært kjekt å vite, lyst til å sette inn 3,0l tdi selv i min a8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2012 Det skal ikke være nå problem å sette inn en 3.0tdi i A8, den finnes allerede i det karosseriet så det er bare å flytte over alt. Men hvordan blir dette i A6. Der den motoren aldri har vært tenkt å være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2012 a8 d2 jeg har, d3 kom med 3.0l tdi iallefall.. Blir vel trøbbel med can bus slik du nevner muligens.. er jo kommunikasjon mellom motorstyreenheter abs osv osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...