Løse bakdekk og raklelyd?- A4 quattro 97

Anbefalte innlegg

Har en audi a4 quattro 97. etter litt mye leking på snøen har bakdekkene mine blitt "løse" viss jeg tar tar tak i hjulet kan jeg tikke det frem og tilbake. hva er det som er ødelagt?

Gaute Berg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjulbolter?

Eller så vil det tyde på hjullager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å skru til hjulboltene som første bud regner jeg med.

Er det snakk om på begge sider, eller kun en side? Høres ut som du enten har en foring som har tatt kvelden i en bru, eller et hjullager som har kveldet skikkelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket selvfølgelig boltene med en gang.. det gjelder begge sider ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke nok snø på korsvegen til å leke seg enda gaute,så spørs om understellet har fått litt juling ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke nok snø på korsvegen til å leke seg enda gaute,så spørs om understellet har fått litt juling ja:)

hva kan det være da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har A4 "hunde bein " bak som på c4? Da blir det raklete om de blir slitt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er hundebein bak ja,men får ikke slakke i hjulet selv om det er slitt,blir bare jævlig lyd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen lagerlyd når du kjører da? Jekk opp å prøv å finn ut om det er bare dekket som rører seg,da kan det være noe med navet/hjullager, eller om det er mer som rører seg,bærebru eller fjærben,hvis du skjønner...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var forringene på min som var slitt. Fikk litt angst når jeg fikk den opp på bukk og fikk se hvor mye vandring det var på hjulene. Var mm om før stål hylsen var bort slipt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt det samme probleme før en gang. da var det dette som ble skiftet: Bakre bærebruer, øvre bakre lenkearmer, fremre foringer i bruer bak og øvre foringer bak . Hvilke av disse er det som gjør at det er slakkke/rakler i hjulet?

Gaute Berg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle kan vell bistå om de er nokk slitt tenker jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke foringer var det du byttet da du hadde slakke i hjulet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.