#1 Skrevet Desember 6, 2012 Er dette så dårlige vinterdekk for norske forhold som jeg tror det er?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2012 Jeg hadde noen hankook hjul for ca 10 år siden og det er noe av de beste hjula jeg har hatt , men har nok skedd en del på 10 år hehe. Prøvd o google dekka for og se om de er med i noen tester. Tror det er sånn rundt middels brae dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2012 Er dette så dårlige vinterdekk for norske forhold som jeg tror det er?? Ja det er det, har solgt noen av de og de er livsfarlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2012 Ei på jobben fikk med slike dekk på en bil hu kjøpte nå, kjørte på de ei uke og sklei av vegen 3 ganger selv med 4x4 på vanlig vinterføre så nå har a kjøpt nokian hakapelita 7 og bilen er ikke til og kjenne igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2012 Greit å høre. Kjørte selv av veien oppe på fjellet. Da blir det antakelig Nokian Hakkapeliitta R neste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2012 W300 er vel ett "Autobahn"-dekk i utgangspunktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2012 Ja. mellomeuropeisk vinterdekk med hastighetsindeks 240km/t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2012 Hvorfor ikke Hankook 605? Litt sure på bar asfalt. Men veldig bra på snø og is. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2012 Da var Hakkaene på bilen og forskjellen på snø og slaps er enorm. Bremselengden på snø er halvparten, som forventet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2012 (endret) Skriver for å huske tråden. (Jeg har Hankook Icebear på min Outlander, men vet ikke om de heter W300. Har funket helt fint hittil i alle fall...) EDIT: Jeg har W604.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...