#1 Skrevet Desember 7, 2012 Sliter med dårlig varme... Motor blir blir normalt varm og begge slangene inn til registeret er varme! Tar lang tid før det kommer litt lunk ut av apparatet. Virker ikke som det er luft i systemet. Noen som har no tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2012 Er det AC på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2012 Jepp det er det. Og har fjærnet radiator til ac, kanskje det har noe med det å gjøre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2012 Nei, den radiatoren kjøler kun AC gassen. Så du vil ikke få kaldt luft på sommer. Men jeg vil tippe det er den elektriske motoren som flytter på spjeldet for varm kald luft. Du kan ta av dekselet på venstre side fremme i motorrom på varmeregisteret, der sitter det en liten elektromotor som flytter et stag som er koblet til et spjeld. Er vanlig at disse irrer eller setter seg fast midt på. Koster desverre skjorta ny fra bosch, men du finner dem brukte på ebay, og de kan overhales om du har litt innsikt. Ligger en guide til skifting av slik på Nordic Audi. : http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1441/a1441.php&var= Sjekk om denne motoren flytter på staget når du velger fra kald til varm luft. Dersom denne flytter seg så vil jeg tro grunnen til at du ikke får varm luft er slagg i varmeregisteret eller knekt skillevegg imellom inn og ut på selve registeret. ( Dette kan sjekkes ved å holde høyt turtall på motoren når du står stille. Min ble varm rundt 4k rpm. Så fort jeg slapp gassen gikk det 4 sekunder så blåste det kaldt igjen. ) Byttet registeret på min uten ac etter å hatt kald bil i 2 vintre, så hadde prøvd det meste, var gjennomstrømning i registeret, men vannet tok en snarvei rett inn og ut igjen. Istedet for å følge rørene i hele registeret. Håper dette var til noe hjelp. Nå er det bare å finne frem stjernetrekker, 10 og 13mm samt umbrako 5 eller 6mm å feilsøke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2012 Takker for svar, da har jeg litt å gå etter Da håper jeg det er elektromotoren som har irra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...