#1 Skrevet Desember 8, 2012 Har en meget kurant Mercedes E230 jeg vurderer å selge. Har gått ca 310 000 km, solgt ny i Norge og har fått byttet dører og bagasjelokk på rustgaranti. Den er ikke rustfri slik som dessverre E-klassen er, men går skytteltrafikk mellom vår bolig og barnehagen og har gjort det i godt over 2 år Utstyr noe utstyr utover normalen * Varmeseter * Oppvarmet spylervæsketank * El. speil med varme * CD-velsker * Lyktespylere EU-godkjent til 2014. Kunne tenkt meg 18 000 kr for bilen. Ta kontakt på PM / epost areg10 (a) student . uia . no Par bilder fra i fjor, flere kan tas ved interesse. Bilen står i Kristiansand og er i daglig bruk. Havner nok på finn til uka, men selges ikke før torsdag da vi trenger to biler onsdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2012 Nå også på finn! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38935095 Kan vurdere å bytte i en billig quattro som jeg kan leke med........ Gjerne 1.9 TDI.. Men FWD er uaktuelt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2012 Romjulspris 14.000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...