#1 Skrevet Mai 5, 2005 skal til å montere bunnpanna på A4'en min, men mangler pakkningsmasse. kan man bruke pakkningsmasser som selges på bensinstasjoner til slikt? (hvis de i det hele tatt selger sånt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2005 Det er ikke nødvendig med pakningsmasse så sant du har pakningen som skal være der. Hvis du ikke har pakningen og MÅ montere så kan du bruke pakningsmasse. Det har de ofte på en del stasjoner i hvert fall. Vær nøye slik at du får et jevnt lag rundt hele kanten. Personlig ville jeg ventet til jeg fikk tak i korrekt pakning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2005 har pakningen som sto på, og den er inntakt, men ble anbefalt av en Audi/vw mekaniker å bruke pakningsmasse i tillegg. men da kan jeg bruke org. pakning, og begynne å montere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2005 Blir jo litt i tvil når en mekaniker anbefaler det da... Jeg har alltid byttet pakningen, har aldri brukt den gamle om igjen. Det kan være derfor han anbefaler det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2005 Stikker å kjøper masse jeg, så jeg er sikker på at det blir tett. takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2005 Styr unna tetningsmasse, bytt pakningen istedet!!! Om du alikevel må bruke masse, så ha på kun et tynt lag! På 16V motoren min hadde forrige eier brukt tetningsmasse, og det hadde senere funnet veien til oljepumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2005 skal til å montere bunnpanna på A4'en min, men mangler pakkningsmasse. kan man bruke pakkningsmasser som selges på bensinstasjoner til slikt? (hvis de i det hele tatt selger sånt) Hvis det er alu panne så brukes vel bare pakningsmasse. Jeg måtte spesialbestille denne på Mekonomen og den var grisedyr...250 for en liten tube! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2005 Er det gummipakning med stålforsterkning er denne beregnet på å kunne brukes om igjen. Gjør godt rent og ha på ett VELDIG tynt lag med pakning på tube. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2005 Er det gummipakning med stålforsterkning er denne beregnet på å kunne brukes om igjen. Gjør godt rent og ha på ett VELDIG tynt lag med pakning på tube. Er en gummipakning med stålforsterkning ja. gjorde rent og hadde på pakning på tube, så får vi se om det holder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...