motor står å går ETTER at batteri er frakoblet, Audi 100 2.3 Q 1990 mod

Anbefalte innlegg

noen som vet hva grunnen til dette er? instrumentpanel fungerer ikke, når jeg vrir av tenninga og tar ut nøkkelen går fortsatt motoren. når jeg kobler av begge batteripolene står motoren fortsatt igang, så må kvele bilen for å få stoppet den. noen som har noen forslag til hvorfor det er slik og hvordan jeg kan reparere det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At den går etter du har tatt av batteripolene er ikke så veldig merkelig, men stakkars dynamo !

Er mulig at tenningsbryteren ikke bryter det den skal, kan også være feil lys pære et sted.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kortslutning i bakstykket til tenningsnøkkelen slik at tenninga fortsatt er tilkoblet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvde å ta av kontakten bak på tenningslåsen, gikk fortsatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sviver på strøm fra dynamoen ja hvis d er likt som på audi coupe/s2 f.eks så sitter ledningen fra dynamo på samme "hovedutak" som ledningen fra batteriet så da må begge dem brytes..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner, men problemstillingen er vell heller hvordan å få det fikset, instrumentpanel funker ikke annet en at lys er på, cd spiller står også på når jeg har kvelt bilen, kan det være tenningslås som er defekt?

- - - Updated - - -

skjønner, men problemstillingen er vell heller hvordan å få det fikset, instrumentpanel funker ikke annet en at lys er på, cd spiller står også på når jeg har kvelt bilen, kan det være tenningslås som er defekt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok bakstykket som har en intern kortsluttning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være et rele som henger, eller ei feil pære et sted som jeg nevnte, da kan spenningen ta rare veier...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva mener du med pære? hvilke rele kan jeg sjekke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rele som går til tenning osv, pære: satt inn feks 21w der det skal være 21w/5w.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.