#1 Skrevet Desember 8, 2012 Har to stk Rancilio Silvia espressomaskiner og har egentlig ikke behov for mer enn en så da ønsker jeg å selge den ene. Dette er kongen av hjemme-espressomaskiner for de med "normal" lommebok Ny koster den ca 4500 kr, denne selges for kr 2500,- /bud. Følger med en fin dunkebøtte med tampematte og en plastikktamper. En veldig kurant maskin å begynne med hjemmeespresso med, men har ikke innebygget kvern så dette må man ha utenom. Den ble senest benyttet i dag og fungerer fint, skummer meget bra melkeskum og lager god espresso. Maskinen befinner seg i Kristiansand og kan prøvekjøres om ønskelig her. Kan også leveres på strekningen Kristiansand --> Horten / Moss --> Fredrikstad --> Halden onsdag 12.12. da jeg skal ta denne turen. Kontakt i tråden, eller PM / epost areg10 [a] student . uia . no Har ikke bilde av maskinen men har lånt et bilde fra nett, dette er en identisk maskin. Bilde kommer på forespørsel / når jeg får ut fingern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2012 Har en slik selv, og dette er vel den beste maskinen i sin prisklasse, og din pris er det ingenting å si på. Løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2012 Jepp, helt klart i toppen av hjemmemaskiner for denne prisen. Ingen som er interessert? Da spørs det vel om jeg ikke hiver den ut på finn. Tar opp for mye plass på benken med to stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2012 Legger ved bilde av maskina. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2013 Hei solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...