#1 Skrevet Desember 9, 2012 Som tittelen sier. Starteren går ikke rundt, har strøm på batteri. bilen gikk normalt sist, har stått stille kun i 5 dager. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2012 slår starteren "inn"?? dvs lager den lyd når du vrir om nøkkelen?? vist du hører ein liten lys då ta fram ein hammer og slå på toppen av starteren der innslaget er. kan våre den "ruster" fast viss den står lenge. eller prøv å koble starteren direkte på batteriet, viss det funker så er den noko med strømmen til starteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2012 Ja, jeg hører ett lite klikk. men noen ganger så går den kanskje en halv runde, før den stopper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2012 Nå slår ikke starteren inn i det hele tatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2012 da må du bare bytte starter'n skjedde hos meg i sommer. var helt tørr inni og full av rust. alt virka normalt. men den var tung og dra rundt jeg trodde det først var celle-død i batteri, men viste seg altså og være at starteren var tørr inni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2012 skift starteren du! skiftet nettopp på min a4b5 1.8tq,på børstene i startern var det masse svidd og gammel olje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...