#1 Skrevet Desember 9, 2012 Får opp att batteri har lav kapasitet . Er på 10% på Mmi . Har sett det på lading over natta men det viser det samme10%. Har ingen problem med og få start. Men kommer opp varsel om att det har lav kapasitet. Har prøvd og koble fra batteriet ei lita stund og kobla til i gjen da steig det til 25% . Noen ide om kva som er problemet ? Vist batteriet er defekt og eg skifter det ut til akkurat samme type må det da kodes inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2012 Får du opp denne i vag com? Ja skal du bytte batteri så må det kodes inn, slik: http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/recode_screen.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2012 Ja dette får eg opp. Eg har lade spennig på 13,9v .. er det. som viser på det bildet der tall som er til og leve med eller ?.. var på 10 % når eg leste av.. Etter eg koblet fra batteriet og koblet det til i gjen. Viste det fremdeles 10 % så var eg ein tur ute og kjørte da viste det plutselig meir. Og etter ein liten tur på ca 15 min viste det i gjen 100%. Får se i morgen om det er det samme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2012 Som en kundebehandler på Møller Minde i Bergen sa til meg nå på fredag, den batteri indikatoren i MMI er ikke til å stole på. Får du ny SW nå, tar de den vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2012 Jeg ville målt spenningen rett på polene med et voltometer. Har du ladespenning og fremdeles opplever problemer ville jeg kjøpt nytt batteri (så sant det ikke er relativt nytt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...