Volkswagen Passat 4motion 170hk DSG Highline- Sport 2011 MED ALT UTSTYR

Anbefalte innlegg

Til Info

 

Ja nå som jeg selger min Passat og tidligere har solgt leketøys bilen min, har min tid i klubb kommet for det siste året. Vært medlem i 20år, laget klubb avisen i en periode og var aktiv i styret for en del år siden og rundt klubben i tildligere tider.

 

Vil takke alle kjente for en fin tid og lykke til videre med klubben.

 

Takk for meg.

 

ps noen som lurer på noe vedrørende bilen og salget ta gjerne kontakt men da via FINN sine sider.

 

GODT NYTT BIL ÅR ALLE SAMMEN

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det er rart denne bilen ikke er solgt. Er naboen min som har denne bilen. Den er nå satt ned over 140 000 fra nybil pris og bilen er under 2år gammel.

Runar har vært medl i klubb i 20år og han tar godt vare på bilene sine så den er strøken.

 

Også hørt at Hellios hjul kan velgges med uten tilegg i pris nå.

 

PS siden Runar har godt over til firma bil som ikke er VAG produkt er han ikke medlem mer i klubben. Så ta kontakt med han via Finn annonse eller mobil 45 22 69 12

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er forsatt til salgs, da en handel i østfold ble ikke helt som forventet for naboen. Ny annonse med ny pris som er nesten 170 under ny bil pris med enda 3års nybil garanti. Kan ikke få sagt det nok, dette er den mest utstyrte Passat du kan få tilogmed dobble vinduer som gjør at støy nivået er ekstremt lavt.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40804606

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris 479 000,.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump Ny pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemt å skrive SOLGT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.