#1 Skrevet Desember 9, 2012 (endret) Vurderer å selge min MK4 Tdi 4-Motion. 2001 modell, Highline utgave, ca 192000km 101hk TDi med chip (oppgitt "rundt 130hk") Skiftet regreim på 170.000km Olje skiftet sist på 185.000km Skiftet bakbremser i sommer Kjekke ting som det er det verdt å nevne: Defa motorvarmer + coupe varmer (ikke vært i bruk i mitt eige ) Sports interiør med 3-eiket ratt Oppgradert frontsett (Focal IS200 i dørene forran + Focal IS165 bak) Godkjent med justerbart senkesett (Supersport black evolution) Godkjent med 18" felger. (8x18, ET35 med 215/35-18) 8,5+9,5x18" "Rs-look" felger på sommer. Kurante 5-eikers vinterfelger med gode piggfri dekk. Negativt: Går noen ganger i nødmodus ved pådrag. Mistenker chipen for dette. Mister temperatur indikering på kjølevann i dasjbord noen ganger. Har ganske lite bilder av bilen tilgjengelig nå, men skal prøve å få ordnet flere så raskt som mulig Er på jobb offshore for tiden så ser helst å bli kontaktet på PM/mail Pris; 100.000, lov å komme med fornuftige bud også tlf;40455701 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2012 Her er noen flere bilder, skal ordne flere når jeg får vasket den. Innbytte kan også vær interesant. Børr vær Quattro eller 4-Motion Alle merkene bortsett fra VW logoen er fjernet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2013 Bump Ny pris;95000,- Har nye bilder liggende men dårlig nett ombord gjør att jeg ikke får lastet de opp. Kan ta innbytte eller bruke bilen som delebetaling, kom med forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...