Anbefalte innlegg

Trenger litt innputt !!

Trenger en mere moderne hverdagsbil :)

Har funne noe fine biler på nettet. Til rett pris,km og utstyr.

Her er det snakk om 04-05 modeller Avant og kun manuelt.

Er motoren holdbar til denne tunge bilen ??

Clutch problemer ??

Ellers ting man må være opps på ??

Hvordan er besin forbruket på en slik ??

Er det "lurt" og chippe den ?? (ikke tuningsbox,riktig chip....)

Er dette holdbar ??

Kon gjerne med erfaringer,blir kanskje å handle en slik ganske kjapt.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bilene er ganske bra, siden de er de siste av C5 gen. De er som oftest lesset med utstyr :) Sportskinn, navi, xenon+++++

Motoren er jo velkjent som holdbar, men om du chipper en A6 1,8T, så ryker clutchen ganske kjapt. Bensinforbruket er rundt literen på bykjøring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker lett 1l på mila uansett, hvertfall med Quattro

Clutchen på min holdt 9000km på orginal bil..Så clutch er underdimensjonert på denne bilen

Har hatt litt problemer med at vindusheisene ikke går opp som de skal men er ellers fornøyd med bilen..

Ble en mer morsom bil når den ble chippet hvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ok, så disse bruker ca 1l også på blandet kjøring ?? Kjører en del landevei,vil tro at den er litt mindre tørst da,eller ??

Og ja,har bestandig likt disse bilene. Synes at dem er ganske så rimelig nu,med tanke på hva man får med av utstyr !!

Har flere nu som jeg har dialog med, den som jeg liker aller best må jeg ring opp igjen på onsdagen. Får beskjed da om han godtar mitt bud.

Håpe,håpe....: smil :

Han kunne møte meg på Gardermoen når jeg kom.

Men er flere som er aktuelle. Kjøp blir det nok i løpet av denne uken.

Men selvsagt er det piggfrie dekk som gjelder hos dere i sør. Jeg trenger pigg !!

Er piggfritt på alle bilene om er aktuell.

Jeg reiser nok på lørdagen til Oslo. Og da lurte jeg på om noen som jobber med dekk kunne møte meg i Oslo for dekkhandel ??

Jeg er da interesert i enten Hakka 7 eller Continental pigg til orginal A6 alufelg.

Finnes det noen plass der vi har clubb rabatt ?? Eller er det noen der ute som kan gi meg et kjempetilbud på piggdekk ??

Dekkene som sitter på den aktuelle A6'n skal være kjempebra. Men det for jeg nu se.

Hvis jeg får byttet til pigg kunne jeg selge disse for en billig penge i Oslo, eller på veien nordover...:P

Skal helt til Narvik. Regner sterk med at det handler seg om orginalstørrelse til Audi. (vet ikke hva A6'n har orginalt,har ikke spurt enda)

Rop ut om noen er event. interesert....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er flybillet bestilt til lørdag...: rock :

Blir en 2004 A6 1,8TQ (å dæven den e fin....)

Så om noen har noen fine piggdekk stående er jeg interesert. Mener det skal være 205/55/16 !!

Gjerne en byttehandel, med event. mellomlegg ifra min side.

Dette gjelder kun lørdag i Oslo,eller søndag i Trondheim/Steinskjær. Eller på vei nordover....;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.