#1 Skrevet Desember 10, 2012 Hei Noen som kan tipse om et godt verksted i Oslo-området som ikke koster skjorta? Skal bytte regreim på en touran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2012 Reist til Olaf Nilson i Arvika,bruker bare 2 timer fra oslo og dit. Har selv time der imorra,ringte rundt til Møller Romerike og Møller ensjø og de mente selv at problemet på bilen min kom til å bli såpass dyrt at det var grensen til lønnsomt. (Har problem med at det kommer ingen strøm til stereoen i bilen min etter at jeg hadde vannlekkasje) Bestilte time via tlf til Olaf Nilson og de var ekstremt hjelpsomme så er spent på timen.Billigere enn Møller blir det garantert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2012 Røa Autoco har god service og bra priser mener jeg, og kortere reisevei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...