Anbefalte innlegg

Selger nå yndlingsbilen til rette kjøper, grunnet overgang til større og nyere bil. Dette er en bil jeg gjerne vil se gå videre innenfor klubbens grener, da den er i en såpass god stand at jeg vil kanskje ikke sove så godt om natten om den faller i feil hender ;)

 

Bilen har foretatt samtlige servicer og sjekker hos Møller, og blitt nøye fulgt og diagnostisert og inspisert på jobb (Møller). Det er nettopp gjennomført storservice på den, og er fullt klargjort for flere nye år med kjøreglede hos ny eier. Registerreim har blitt byttet på bilen, og bilen er EU-godkjent til slutten av november 2013.

Bilen kan (hvis ønskelig) leveres i Oslo i tidsperioden 17.12 til og med 02.01, ellers befinner den seg i Trondheim.

 

Prisen har jeg satt til 199.000,-. Men kan diskuteres :)

 

Kontakt meg gjerne på e-post eller mobil for en hyggelig bilprat! (kontaktinformasjon står sammen med bilder nederst)

 

 

Bilen er oppgradert med følgende:

- Bilstein B14 coilover understell (høydejusterbart)

- H&R stabilisatorstag foran og bak

- Supersprint Magnum Cat-back eksosanlegg

- K&N innsatsluftfilter

- Forge "Dahlbäck Edition" resirkulasjonsventil

- O.CT Perfomance chip

- AUX-inngang til originalspiller skjult i hanskerom

 

Bilen inkluderer følgende:

19" Sommerhjul

16" Piggfrie vinterhjul

17" Sommerhjul (slitte)

Thule takstativ

 

______________________________

 

Kontaktinfo:

Caspar Vere

Tlf: 915 99 601

Mail: caspar.vere@gmail.com

FINN annonse på bilen

_DSC0001.JPG

_DSC0004.JPG

_DSC0043.JPG

_DSC0086.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.