Ødelagt hjulagerhus etter kræsj

Anbefalte innlegg

Var uheldig i går å kjørte i grøfta, så ødela dermed hjulagerhuset. Men der finns det to typer, 75 mm lager og 82 mm lager. Noen som vet hva som passer min? er det forskjellen på quattro og ikke quattro? Har en Audi A4 2000 1,9 tdi quattro. Eller må jeg plukke opp får å se? Hadde vært greit å fått bestilt deler før jeg kjører den inn i garasjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var uheldig i går å kjørte i grøfta, så ødela dermed hjulagerhuset. Men der finns det to typer, 75 mm lager og 82 mm lager. Noen som vet hva som passer min? er det forskjellen på quattro og ikke quattro? Har en Audi A4 2000 1,9 tdi quattro. Eller må jeg plukke opp får å se? Hadde vært greit å fått bestilt deler før jeg kjører den inn i garasjen.

Tror det bare er 115 hk TDI Quattro og S4 som har 82mm hjulager framme. Har faktisk til TDI, men uten navet, liggende.

mvh

Vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror også den 163hk?/180hk "sport" har 82mm hjullagerhus..... :) Samt bilene med V6 motor :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte deg en pm vegard, fikk du den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.