Anbefalte innlegg

Jeg har straks noen 18" felger klare som jeg har pussa og fiksa litt på og da må jo jeg ha dekk, og grunnet ganske "stramt" budsjett så lurte jeg på om noen har testet disse dekkene ?

(De øverste som heter: LINGLONG 225/40 ZR L688 XL@@)

Skal vel egentlig være ganske dårlige for og ikke være verdt 848kr stk...

Mitt første innlegg : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

personlig hadde jeg hatt store problem med å kjøpe dekk som heter LINGLONG

men det kan jo være at de funker helt greit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

begynner å bli mange kling klong dekk nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig ville jeg styrt unna billigdekk! Er tross alt ikke store flaten som er i kontakt med veien. Det er kun dette om skal holde bilen på rett kjøl. Skal ikke mer enn en vannplaning til før du har "spart" inn litt dyrere (les: bedre) dekk. Slike billigdekk er som regel ikke laget for norske forhold.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte meg 225/40-18 Wanli dekk for 1100,- ferdig på bil. ikke verdens beste dekk, men de er greie så lenge det er tørt. dårlig med penger i militæret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har straks noen 18" felger klare som jeg har pussa og fiksa litt på og da må jo jeg ha dekk, og grunnet ganske "stramt" budsjett så lurte jeg på om noen har testet disse dekkene ?

(De øverste som heter: LINGLONG 225/40 ZR L688 XL@@)

Skal vel egentlig være ganske dårlige for og ikke være verdt 848kr stk...

Mitt første innlegg : rock :

225/40-18 til den prisen der var jo billig da!!! Men har litt dårlig erfaring med såkalte "bra" men dyre dekkmerker. Har funnet ut at det billige dekket kan være vel så bra eller faktisk bedre enn det dekket som kan koste nesten det dobbelte. Noen dekkmerker betaler du unødig mye bare for merket. Bra du kom med det tipset faktisk :) Har et sett med Porsche felger som trenger nye sko men og siden jeg driver å hanker sammen trimdeler så er budsjettet mitt også litt stramt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte dekk hos Wheelie Pit-Stop i Trondheim når jeg skulle ha til 18" mine..

Betalte vel 1270 pr dekk om jeg ikke tar helt feil..

Og det var Toyo Proxes T1S..

Det er i allefall gode dekk utifra hva jeg har erfart..

Synes ikke det er så ille pris heller..??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt 4 stk LINGLONG 255/40-18 dekk til den fine pris av 3791 kr inkl frakt til døra mi. Sikkert ikke verdens beste dekk til den prisen men det regner jeg ikke med heller. Men er man sunnmøring så er man sunnmøring. Å kjøpe dekk til nesten 2 tusen kroner stykket er HELT uaktuelt for min del iallfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt på såkalte billidekk i alle år.

Kjører nå på Wanli dekk og er greit fornøyd med dem.

Har tidligere kjørt på Aurora k-04??

På tørt føre merker jeg ikke store forskjellen på disse å f.eks brigdestone s-02 bortsett fra at de varer mye lengere pga hardere gummi.

De er en del dårligere på vått føre så da kjører jeg deretter.

Har ikke mulighet til å kjøpe dyre merkedekk når de varer bare 5000 km før jeg må bytte igjen pga dekket som vi har på veiene her oppe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svine billig, Hadde shopa tvert. skal ha 215/45-17 sko selv. ikke umulig det blir noe sånt.

: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt på såkalte billidekk i alle år.

Kjører nå på Wanli dekk og er greit fornøyd med dem.

Har tidligere kjørt på Aurora k-04??

På tørt føre merker jeg ikke store forskjellen på disse å f.eks brigdestone s-02 bortsett fra at de varer mye lengere pga hardere gummi.

De er en del dårligere på vått føre så da kjører jeg deretter.

Har ikke mulighet til å kjøpe dyre merkedekk når de varer bare 5000 km før jeg må bytte igjen pga dekket som vi har på veiene her oppe.

Hvis de ikke varer mer enn 5 k km hadde jeg også kjøpt billigste sort!!! Kjører på såkalt "Otta-dekke" du da regner jeg med ?? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.

Ottadekke er de vi har.

Nå var 5000km litt ekstermt da de var første sesongen med sommerdekk.

Fikk bilen i desember og var "litt" ivrig på å teste den på sommerføre :)

Nå klarer jeg meg med å bytte dekk foran i løpet av en sesong.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt 4 stk LINGLONG 255/40-18 dekk til den fine pris av 3791 kr inkl frakt til døra mi. Sikkert ikke verdens beste dekk til den prisen men det regner jeg ikke med heller. Men er man sunnmøring så er man sunnmøring. Å kjøpe dekk til nesten 2 tusen kroner stykket er HELT uaktuelt for min del iallfall.

Kom med tilbakemelding når du har testet dekkene da!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med tilbakemelding når du har testet dekkene da!?
Kan jo hende du kan få sitte på en tur også :) Hvis du kommer på lokal-lags møte den første søndaggggen i juni så går nok det greit. Han jeg pratet med på fredag sa det var de siste 4 de hadde på lager men de skulle bestille inn flere av den typen. Men som jeg har sagt før,jeg forventer ikke "slicks-grep" til den prisen heller......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å kjøpe Denne typen!

Litt dyrere enn dine, men så slipper jeg å ha PLING DING DONG stående på dekket mitt : haha :

Neida..

Får håpe det holder noen sesonger... DYRT ME DEKK!!!

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å kjøpe Denne typen!

Litt dyrere enn dine, men så slipper jeg å ha PLING DING DONG stående på dekket mitt : haha :

Neida..

Får håpe det holder noen sesonger... DYRT ME DEKK!!!

Mvh

Hehe jeg driter i om det står Pirelli P Zero Corsa Assimetrico eller Linglong pling edition på dekka. Utslitt blir de samme pokker!!! Lurer på å investere i et sett med 15 eller 16 toms gateslicks til banekjøring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.