#1 Skrevet Desember 10, 2012 har to stk 88 mod. 90 q 2.3 10V som jeg vil selge. Den ene er komplett bil, men har diverse rust issues... Så derfor delebil:) Delebilen er uten motor, og er i utg pkt kjøpt kun for og supplere delene som må byttes på den andre. Dette er: -Bakre travers, godt rustet! -Begge nedre A-armer bak, godt rustet de og! -Rust hull helt bak i venstre kanal. -Stygge dører (rust bak lister). Har noen 90 q20V kalippere og braketter som følger med, samme som S2 bare med 4 bolt. Den hele bilen er fint kjørbar, starter og går fint. Har faktisk også AC:). Den andre er trillbar:) Begge er sorte. Prisanntydning : 15 000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2012 skilt på den som går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2012 Det er ikke skilt desverre. Mangel på EU for en tid tilbake, bla pga rusten på travers og A-armer. Bilen har stått i garasjen 1 års tid i påvente av fix, men har ikke tia til det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2013 har du forsatt bil som er komplett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2013 Står her enda ja. Regner med og levere til rust sveis i morgen, så får jeg tatt den dårlige kanalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2013 da skal denne altså ikke selges ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2013 Hvordan er tilstanden på refleksplatene på bakluka her? Rød eller svart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2013 Tok en kjapp avgjørelse om og sette den i stand, slik at jeg fikk den eu godkjent. Så får jeg se da. Røde reflex plater i fin stand.. selger desverre ikke deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...