#1 Skrevet Desember 11, 2012 hei...har et kw v1 justerbart senkesett til salgs..er ikke helt sikker på hvor mye det er brukt med det ser bra ut...passer til golf 4,audi a3 8l,skoda og seat leon...settet er til fwd pris:4000kr telefon:91128586 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2013 (endret) kan selges for 3000kr ved hurtig avgjørelse..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2013 har du det enda?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2013 ja det ligger i garasjen enda det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2013 Er det solgt? Har du tuv papirer på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2013 hei...jeg har settet enda men jeg finner ikke igjen tuv papirene dessverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2013 Hvordan er det å skaffe TUV til dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2013 kanskje nbs kan fikse det?selger dette settet for 2000kr ved hurtig avgjørelse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 12, 2013 Er alt av nummer synlig da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 12, 2013 ja det tror jeg...kan sjekke etterpå så sende jeg deg pm etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 20, 2013 Send melding på telefon til magnar bore på tlfnr 48279752 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 26, 2013 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 26, 2013 nei det ligger her enda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 27, 2013 Får du tatt noen bilder så skal jeg vurdere det ;-) og har du delenr? Fins bare ett kw sett som er felles for golf og beetle vistnok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 27, 2013 jepp dt skal jeg få gjort vet du:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...