ORG Audi felger selges. 5X112 16" ET 35 (SOLGT!!!!)

Anbefalte innlegg

SOLGT!!!!!!!!!!!

 

Har ett sett med felger jeg lurer på og selge. har brukt de på S6'n (C4) min tidligere men nå ligger de bare og støver.

 

 

org dele nr 4f0601025n

står sommer dekk på felgene nå men 2 av de er utslitt.

de er ikke kantkjørt men noen småstriper rundt på flatene og noe av lakken flasset noen plasser på sørelse med 50øring. egentlig minimalt alder tatt i betraktning. jeg anslår de er fra rundt 2005

 

ypperlige vinter felger da de er enkel og holde ren siden det er store flater.

 

har ikke fått rotet de fram og tatt noen bilder men skal få gjort det så snart jeg får mulighet. men legger ved en link der kan man se samme type felger.

 

http://www.google.no/search?q=4f0601025n&hl=no&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=cpnHUJa2N7L44QSs7YDoCQ&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1600&bih=775

 

 

felgene er 16"

ET 35

boltsirkel 5X112

 

prisen er jeg ikke sikker på så kom med bud. tenker 2500kr ikke er så hakkede gale og eg har IKKE mulighet til og sende Felgene

 

solgt!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11. Kjøp/Salg - Privat

Kjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette.

Regler:

-Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes.

-Det anbefales å ha med bilder i annonsen.

-Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning.

-Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke.

 

Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder jeg knipset fullfart i dag. har ikke fått vasket de helt etter jeg tok de av bilen da kulden meldte sin ankomst

 

fikk også prisene på felgene fra audi i dag. ny prisen på de er 3750kr for hver felg.330.jpg

327.jpg

328.jpg

329.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.