#1 Skrevet Desember 12, 2012 Hei! Skal bytte til sorte speilhusdeksel på min scirocco. Noen som har en howto til hvordan man tar av de orginale uten å ødelegge alt? Tror det er samme speil på CC også Ørjan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2012 Samme på Golf 6, så her har du en How to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2012 Hmm, forstod d slik at man kunne ta av det lakkerte toppdekselet uten å ta speile fra hverandre! Ørjan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2012 Bruk en plastkile ytterst på speilkappa... Mener det er slik du gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2012 Det hørtes mer humant ut, vil ikke leke med selve speilet hehe! Ørjan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2012 Du trenger bare røre selve speilkappen. Jeg har måttet dra til Møller hver gang jeg skal ha det løs, siden jeg alltid har vært livredd for å ødelegge det.. Må litt makt til, men ligger mest i teknikken etter hva jeg har sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2012 Hehe ja tok nettop av dørtrekkene for å skifte høytalere fremme, måtte litt mer makt til enn hva jeg syns var komfortabelt! Men det gikk jo bra! Så får se på speilkappene når de sorte er ferdig! Ørjan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...