#1 Skrevet Desember 12, 2012 Selger ett veldig fint S4 instrumentpanel.. Husker ikke helt km standen, men mellom 170-250 en vei, kan sjekkes ved ønske.. 800,- ink frakt? pm/91836960 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2012 Tilstand på det? alt fungerer? ikke noe flassing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2012 ser veldig bra ut, alt skal funke ja, eneste jeg ikke kan garantere er om lyset i klimadisplay virker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2012 Kjøre computern er det liv i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2012 mener da det, kan sette det inn i en S4 som står her i morra jeg, så vet jeg det du lurer på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2012 Supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2013 Er det solgt nå? Vet du forresten hvordan man kan justere km standen på de instrumenta der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2013 Hei.. Nei, det er ikke det, skylder vel Glenn en slags unnskyldning siden jeg aldri fikk sjekket om alt virket, selv om jeg mener det gjorde det.. den bilen jeg kunne testet det i stod under ett takras, som hadde fryst Men, nei, justering av km stand er jeg så imot, at jeg har ingen interesse av å vite om det, selv til "normale" formål som å "matche" standen til egen bil så sorry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2013 Hei.. Nei, det er ikke det, skylder vel Glenn en slags unnskyldning siden jeg aldri fikk sjekket om alt virket, selv om jeg mener det gjorde det.. den bilen jeg kunne testet det i stod under ett takras, som hadde fryst Men, nei, justering av km stand er jeg så imot, at jeg har ingen interesse av å vite om det, selv til "normale" formål som å "matche" standen til egen bil så sorry Er imot det jeg og, har bare fått tak i et annet instrument for å bytte, så tenkte derfor i den forbindelse å sette km standen til det samme som det originale intrumentet står på Er instrumentpanelet fortsatt til salgs da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2013 Ok, skjønner Joda, det ligger på benken her enda det Skal forbi Skien til fredag, og retur på lørdag kanskje? (på E18) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...