Anbefalte innlegg

Selger ett veldig fint S4 instrumentpanel..

 

Husker ikke helt km standen, men mellom 170-250 en vei, kan sjekkes ved ønske..

 

800,- ink frakt? : klø :

 

pm/91836960

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilstand på det? alt fungerer? ikke noe flassing

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser veldig bra ut, alt skal funke ja, eneste jeg ikke kan garantere er om lyset i klimadisplay virker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre computern er det liv i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener da det, kan sette det inn i en S4 som står her i morra jeg, så vet jeg det du lurer på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det solgt nå?

Vet du forresten hvordan man kan justere km standen på de instrumenta der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.. Nei, det er ikke det, skylder vel Glenn en slags unnskyldning siden jeg aldri fikk sjekket om alt virket, selv om jeg mener det gjorde det.. den bilen jeg kunne testet det i stod under ett takras, som hadde fryst :(

 

Men, nei, justering av km stand er jeg så imot, at jeg har ingen interesse av å vite om det, selv til "normale" formål som å "matche" standen til egen bil :) så sorry ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.. Nei, det er ikke det, skylder vel Glenn en slags unnskyldning siden jeg aldri fikk sjekket om alt virket, selv om jeg mener det gjorde det.. den bilen jeg kunne testet det i stod under ett takras, som hadde fryst :(

 

Men, nei, justering av km stand er jeg så imot, at jeg har ingen interesse av å vite om det, selv til "normale" formål som å "matche" standen til egen bil :) så sorry ;)

 

Er imot det jeg og, har bare fått tak i et annet instrument for å bytte, så tenkte derfor i den forbindelse å sette km standen til det samme som det originale intrumentet står på:)

 

Er instrumentpanelet fortsatt til salgs da eller?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, skjønner :)

Joda, det ligger på benken her enda det :)

 

Skal forbi Skien til fredag, og retur på lørdag kanskje? (på E18)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.