Første vinter med styling :(

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Kjørte min første vinter med plaststyling på, og isen tok raskt knekken på alt.

 

BD446348-4C4A-4D94-A585-67E41D4CD02D-472

88729A88-B358-4E6B-B8DB-D032B5D56215-472

 

Den bakfangeren på bilde 2 der er denne :

271563D1-1233-49DB-BE55-E8AA827484BD-905

 

 

På det ene sideskjørtet er det knust vekk en bit på noen kvadratcentimeter, og på bakfangeren er hele den nederste biten (under nettingen) knekt på 3 av de 4 plassene som holder den på plass.

 

 

Hvordan går man fram for å fikse slikt? Donorplastikk, varmepistol, sparkel og fiberglass? Hvilke produkter, og hvilken fremgangsmåte kan jeg benytte for å gjøre golfen min klar for enda en sommersesong med lav fart over fartsdumpene? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke svaret du er ute etter, men: Dropp plastikken - ikke bare ser det penere ut, men du slipper også disse problemene.

 

:D

 

Ellers kan du reparere med glassfibersparkel, sett at det er glassfiber det er laget av - noe det med 99% sannsynlighet det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er for ung for slikt.. :)

 

Men, takk! ;) Du vet tilfeldigvis ikke om noen glassfibersparkelprodukter som duger? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dropp stylinga, kjøp deg coilovers og slipp den ned ! :P man er alltid for gammel for plastikk :P

Men for å være litt seriøs, glassfibersparkel funker ok, men for å få det holdbart bør du bruke glassfiber matter ;) da funker biltema sitt bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er for ung for slikt.. :)

 

Men, takk! ;) Du vet tilfeldigvis ikke om noen glassfibersparkelprodukter som duger? :)

Da har jeg vært for gammel siden jeg var 16:p

 

Evner ikke å huske navnet på produsenten nå, men BilXtra selger en som er bra. MECA har sikkert også, og der har vi jo en fin rabattavtale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bygget opp styling ifra en komdemnert bil engang før, så eg vil rett og slett si at du bør kjøpe glassfiber kit, og forsterke hele greia ifra baksiden, bygg opp og fiks ifra baksiden, sparkle med glassfiber sparkel der det trengs,, Dette ser ut som billig kit, så da er det spart på fiber, legg på flere lag, eg kunne brøyte med den eg hadde fikset opp, Det beste er vel å kjøpe nytt om det ikke er for dyrt, for så å forsterke.. Er du galen så kan du faktisk bruke armeringsjern inni der og.. Eg kjøpte dyr styling til min Mazda Miata, den var tjukk og god, tålte det meste, Kjørte til og med på en fortauskant da eg var litt surrete etter ett dobbelt skift.. Men tålte det og.. Men den stylingen måtte eg jo egenhandig importere ifra japan, og kostet 166000 yen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, skjønner! :)

 

Vil det gjøre omtrent samme nytten som glassfibersparkel fra biltema, eller prater du om orntli kompetente greier? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.