#1 Skrevet Desember 13, 2012 Hei. Jeg har en helt ny 2012 mod T5 4Motion 180 Hk. Bilen har gått ca 5000 km. Er storfornøyd med overgangen fra en ganske gammel Hiace.. he he. Men jeg har skjønt at det går ann å deaktivisere ESP. Men like forbanna så er ASR aktivisert å begynner å blande seg inn ved glatt føre. Ja systemet funker fint det, men jeg vil ikke ha det sånn alltid:) Kan man få dette deaktivisert fra Verkstedet sin side, eller går det da utover noe annet elektronikk, garantier, forsikringer o.s.v. Til slutt. Har lastestativet fra Thule kjøpt på Møller. Mye vindstøy rundt 110 km/h. Noen Tips? Takk på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2012 Jeg sins at det er en knap hvor du kan deaktivisere ESP.Du må leser instruksjons bok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2012 De siste modellene fra VAG har blitt strupet ganske mye på den fronten, flere både i innland og utland som er ganske oppgitte. Man kan deaktivere til en viss grad, men blir sladden for brei kobler elektronikken inn igjen. Om du VIRKELIG vil sladde fritt, så kan du jo alltids dra ut stikket til ABS/ESP i motorrommet. Men sørg da for å ha VagCom klar når du er ferdig Tviler veldig sterkt på at Møller vil hjelpe deg med denne saken… Når det kommer til støyen fra takstativet så er vel dette ganske normalt i slike hastigheter, hørt at merket Whispbar er relativt stille… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2012 Vis bøylene ikke er tette på undersiden så hjeper det å tette sporet med skikkelig tape 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2012 På min S6 kan ESP slås av ved et trykk, og ved å holde knappen inne i 3 sek slås ASR også av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2012 Tror min 2009 tq var en av de siste modellene av A4 der alt kunne slåes helt av… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...