#1 Skrevet Desember 13, 2012 (endret) Selger 4 ubrukte Siemens Deka 630cc dyser. 2000,- + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2012 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2012 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2012 Nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2012 Da vil jeg gjerne ha dem Men får ikke betalt deg for 27., da jeg er bortreist nå i jula. Hvor holder du til hen? Jeg er i Oslo og skal sørover imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 25, 2012 Det går fint Da skal du "feil" vei. Bor i Brumunddal 13-14 mil nord for Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 25, 2012 Ok, men sender du meg en PM med kontonr og slikt, så overfører jeg når jeg er hjemme? Er du med på 2000inkl frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2012 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...